czwartek, 24 grudnia 2009

10 psich życzeń

(na zdjęciu moja Perełka)
1. Zanim mnie do siebie zabierzesz, zastanów się, czy na pewno jesteś gotów opiekować się mną przez długie lata

2. Miej cierpliwość, a wkrótce na pewno zostaniemy przyjaciółmi.

3. Twoje zaufanie jest dla mnie bardzo ważne.
4. Nie złość się na mnie za długo i nie zamykaj za karę samego.

5. Dużo ze mną rozmawiaj, bardzo to lubię.

6. Mam bardzo dobrą pamięć, więc nie traktuj mnie źle
.
7. Nie bij mnie, ja ci przecież nie robię krzywdy.

8. Zbyt długie spacery mogą zmęczyć nawet psa - razem na pewno uda nam się znaleść kompromis.

9. Opiekuj się mną także wtedy, kiedy będę stary czy schorowany.

10. Odwiedzaj ze mną weterynarza, bym jak najdłużej cieszył się zdrowiem.

1 komentarz:

  1. If you wish for to obtain a great deal from this paragraph
    then you have to apply these methods to your won web site.



    Feel free to surf to my web-site http://duniabookmark.asia/user/profile/reed0403/

    OdpowiedzUsuń