piątek, 4 czerwca 2010

Najbrzydszy pies świata nie żyje

Jak donosi brytyjski serwis Dailymail, zdechła 17-letnia suczka Miss Ellie, uznana w 2009 roku za najbrzydszego psa na świecie.



Wyłupiaste oczy, pryszcze na całym ciele i jakby nieświadomie wywieszony język pomogły w ubiegłym roku 17-letniej suczce Miss Ellie(rasa nagi chiński grzywacz) w otrzymaniu przyznawanego przez Animal Planet tytułu"Najbrzydszego Psa Świata".
Miss Ellie
Miss Ellie miała tylko kilka tylnych zębów, zaćmę w obu oczach, a jej niemal pozbawione sierści ciało było usiane licznymi plamami i pryszczami.
Jej pierwszy właściciel nie interesował się nią.Miss Ellie przez większość życia trzymana była w bardzo złych warunkach. Nie znała żadnych komend, nie była nauczona czystości. Miała zostać uśpiona. Uratowała ją Dawn Goehring z Tennessee.
Dopiero w domu Dawn Miss Ellie została chcianym i kochanym psem. Po tym zaś, jak otrzymała tytuł najbrzydszego psa świata, zaczęła pełnić rolę ambasadora brzydkich psów. Dowodziła, że nie tylko śliczne pieski warte są miłości.

Poza tym Miss Ellie, pojawiając się w programie "Dogs 101" na kanale Animal Planet, na billboardach i w reklamach, pomogła w zebraniu ponad 100 tys. dolarów na rzecz schroniska dla zwierząt Sevier County Humane Society.
Miss Ellie pomogła wielu ludziom w zrozumieniu, że "brzydki" to tylko słowo, które nie ma nic wspólnego z prawdziwym charakterem i wartością psa czy jakiejkolwiek żywej istoty.
Źródło: dailymail.co.uk

7 komentarzy:

  1. dla mnie to nie jest najbrzytszy pies swiata,jest ladny.moja przyjaciolka magda by pewnie napisala ze nie ma najbrzytszego psa na swiecie-to milosniczka psow nie lubi jak sie zle o nich mowi-ma rasowego psa owczarka shetlandzkiego z rodowodem (nie jestem pewnaczy dobrze napisałam rase)pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG!Dajcie spokój to piękny pies! Ja ma Yorka pięcioletniego! Gdy był szczeniakiem chodził na wystawy psów a teraz jakby to ująć wygląda jak 7 nieszczęść i ustrzelony pod ziemią. Ale ważne żeby psa kochać!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. on nie jest brzydki każdy pies ma w sobie coś pięknego dla mnie niema zwierzaka brzydkiego ani głupiego one są mądrzejsze o ludzi tylko trzeba je dobrze wychować ja też mam psa i miałam dziki jednego knura i3 lochy i je kochałam, były bardzo mądre jak sie ma w krwi zwierzeta to bez nich żyć się nie da

    OdpowiedzUsuń
  4. ten psiak jest śliczny a jak się o psa nie dba to wyłącznie nasza wina a my ludzie nie mamy pryszczów równie dobrze można zrobić taki konkurs dla ludzi bo są o wiele brzydsi od bezbronnych zwiarząt

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pies jest śliczny... A jeśli ktoś ma inne zdanie to jego sprawa. ja mam np. trzy psy, i jestem miłośniczką zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
  6. on jest sliczny kazdy pies ma uczucia i ciekawe jak by sie czul najbrzydszy czlowiek na swiecie kazdy jest kochany !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od razu przygarnęłabym ją.
    Biedna, to, że jest brzydka nie znaczy, że nie może być kochana!

    OdpowiedzUsuń